Müügitingimused

Müügitingimused

LÜHIDALT

Kui teil tekib meie toodete probleem, siis me oleme nõus raha tagasi kandma või tooted välja vahetama. Oleme lahendanud ja proovime kõik tekkivad kliendiprobleemid kõige sobilikumal viisil.

PIKEMALT

Müügitingimuste kehtivus
1) Müügitingimused kehtivad amazingmarket.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Kaupluseabi OÜ. (edaspidi Veebipood) kaupade ja teenuste ostmisel.
2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigusi Eesti Vabariigi kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
3) Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimuste muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel amazingmarket.ee

Hinnainfo
1) Kõik veebipoes amazingmarket.ee toodud hinnad on ilma käibemaksuta. Hinnale käibemaksu ei lisandu, kuna Kaupluseabi OÜ ei ole käibemaksukohuslane.
2) Ostudel, mille kogusumma jääb alla 30 euro, lisandub hinnale transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tarneviisile. (DPD 2,69 eurot; Omniva 2,69 eurot; SmartPost 2,69 eurot; Venipak 2,35 eurot).
3) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (1 päeva pärast tellimuse vormistamist).
4) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja amazingmarket.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
5) Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindade muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel.

Tarne ja tingimused
1) Pakume erinevaid ja kõige mugavamaid tarnevõimalusi. Võite valida kõige sobivama: DPD Pack, Itella SmartPOST, Omniva ja Venipak.
2) Tarneaeg 0-2 tööpäeva, kõik 5 tööpäeva.
3) Tööpäevadel sooritatud ja enne 16:00 makstud ostud täpselt samal päeval. Arvatavasti on tarneaeg 24 tundi pärast kauba saatmist. Nädalavahetusel ja Riigipühadel vormistatud ostud teile 2-3 tööpäeva jooksul. Kui kaup saabub pakiautomaadi Teile tuleb SMS koodiga. Sisestage see kood pakiautomaat terminaali ja võta oma tellimus. Pakk hoitakse pakiautomaadis 7 päeva.

Tellimuse vormistamine
1) Lisage tooted ostukorvi.
2) Tellimuse vormistamiseks tellimuses lingile „Vormista tellimusˮ.
3) Järgnevalt tehke valik, kui soovite tellimuse sooritada ühekordselt või püsikliendina (kui veebipoes on selline jaotus).
Vormistamise vormistamise täitke nõutud andmeväljad, et teile sobiv toodete kohaletoimetamine) 4) Tellimuse lisateabe lisamise tasulingile „Tell koos maksekohustusega”. kinnitamist ekraanile kuvatud arvelt.
5) Tellimuste eest saab tasuda krediitkaardiga (Visa, MasterCard), Eesti pangalinkidega (Swedbank, SEB, Luminor, coop, LHV Pank), PayPal keskkonnas.
6) Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub teie ostetud toodete kiire ja
tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
7) Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalise keskkonna ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
8) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse iga päev (E−R 10.00−17.00). Kui tellimus esitatakse 14.00 reedel pärast seda, see esmaspäeval. Kehtib ka „tulen kaubale ise järeleˮ tarnevaliku puhul.

Müügilepingu jõustumine
1) Kauba müügilepinguga kohustub veebipood andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipoe poolt tulevase omandatava Kauba ning tegema võimalikuks ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipoele tasuma Kauba eest esitatud arveldatud summa ja võtma Kauba vastu.
2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 1 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.

Kohaletoimetamine
1) Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.
2) E-poe veebilehel toimumise kohatoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.
3) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamise edastamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
4) Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest, kui kaup on logistikapartneritele antud üle ajal, kui kohaletoimetamise õige viibimine on põhjustest, mida veebipood ei suutnud ega ette näha.

Tagastamisõigus
1) Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldada 14 päeva jooksul. Taganemisavalduse tüüpvorm on toodud veebipoe kodulehel.
2) Tagastamisele kuuluva seisukorra poolenemisel Tarbija asja kasutamisest tulenevate väärtuste vähenemise eest, kui ta on kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, mis on vajalik ja toimimise kontrollimiseks. Et vaadata eseme olemuses, reguleeris ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
3) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab veebipoe kodulehelt. Ning saada see aadressile info@amazingmarket.ee kuni 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
4) Tarbija peab kauba tagastama avalduse järgmise 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
5) Klient ei pea kauba tagastama logistikafirma vahendusel, kui veebipood on nõutud kaubale ise järele tulema.
6) Veebipood tagastab taganemisavalduse kättesaamise saamise tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Tarbija kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast esemete kulutoimetamise viisist erineva kulutoimetuse, ei pea Veebipood, mis viis viisile erineva kulutoimetuse kättetoimetamise.

Vääramatu jõud
1) Veebipood ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest, kui kahju või kaubatoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei suutnud või ette näha.

Isikuandmete töötlemine
1) Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastavate kinnitustega õiguse koguda ja kinnitamiseks Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
2) Veebipoel on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
3) Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, kui see on vajalik lepingust tulenevate nõuete sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
4) Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostitus toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks ja eraldi veebilehele.
5) Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel shooting Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.

Pretensioonide esitamise kord
1) Veebipood vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.
2) on õigus puuduse ilmnemisel ilmneb kahe kuu jooksul veebipood, esitades arve, mille kauba alusel ostu eest tasuti.
3) Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
4) Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab veebipood.
5) Veebipood ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise ilme.
6) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@amazingmarket.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote esituse mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
7) Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõudest mittevastavuse või puuduse avastamisest.
8) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga on võimalik kasutada esimest võimalust, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
9) Tarl on õigus nõuda veebipoelt ostuhinna alandamist või lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel ei ole võimalik parandada või asendada, parandamine või asendamine asendab, veebipood ei kauba puudustdetailide aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendatud lepingu kohustusi.

Tarbija õigus tarbijakaebuste komisjoni poole
1) Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoega lahendatud lahendusega ja leiab, et on pakutud teema õigusi või häid teemasid, võib Tarbija kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse andmed on Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liidu tekkivate probleemide lahendamiseks Euroopa Liidu tarbija Nõustamiskeskusest.